داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

بلاگ

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند..

امسال نیز شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران با انتشار بیانیه‌ای شروع چهاردهمین سال جشنواره وب و موبایل ایران را از یکم دیماه آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، شما می‌توانید با ورود به پنل خود در سایت جشنواره از طریق آدرس dashboard.iwmf.ir سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را در جشنواره شرکت دهید. همچنین امکانی فراهم شده است که اپلیکیشن‌های اندروید در پیشخوان کافه بازار تنها با ثبت دکمه‌ی شرکت در جشنواره وارد رقابت چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران شوند.

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران، درباره‌ی شروع چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال واقعا تصمیم بزرگ و سختی برای برگزاری جشنواره گرفتیم. امیدوارم با تمام این چالش‌ها بتونیم به توسعه اکوسیستم کمک کنیم و این فضا رو توسعه دهیم.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پس از ثبت‌نام و شرکت در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تایید اولیه به صورت رسمی در جشنواره شرکت داده خواهند شد.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند پس از ثبت‌نام و تایید کمیته پذیرش و با قرار دادن کد رای‌گیری مردمی در سایت خود در بخش رای‌گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی از دیدگاه مردم، شرکت کنند.

داوری جشنواره وب و موبایل ایران نیز پس از پایان زمان ثبت‌نام در ۳۰ دی ماه، از پنجم بهمن ماه آغاز خواهد شد و تمام مدیران کسب و کار و همچنین توسعه دهندگان وب و موبایل ایران می‌توانند در داوری مرحله اول انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایران مشارکت کنند.

داوری جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله در سه مرحله با مشارکت بیش از ۳۰۰۰ نفر از فعالین این صنعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
 

زمان بندی دقیق چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

شروع رسمی ثبت نام : ۱ دی ماه ۱۴۰۰
شروع بررسی اثار ثبت شده : ۵ دی ماه ۱۴۰۰
شروع رای گیری مردمی : ۶ دی ماه
شروع داوری مرحله اول : ۶ دی ماه ۱۴۰۰
پایان زمان ثبت نام : ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰
پایان زمان داوری مرحله اول : ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰
شورای داوری و انتخاب کاندیدا : ۱ و ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰
اعلام کاندیدا : ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰
شروع داوری مرحله دوم : ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰
پایان رای گیری مردمی و پایان داوری مرحله دوم : ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰
اعلام برندگان نهایی : ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰

در این راستا مجموعه طراحی سایت موبوکلیک (کاندیدای برترین سایت در سال 95 و 98) نیز با افتخار در چهاردهمین جشنواره وب ایران شرکت کرده است و امیدواریم با حمایت شما عزیزان افتخاری دیگر در این رویداد رقم بزنیم.

جهت رأی دادن به موبوکلیک در جشنواره وب ایران بر روی بنر زیر کلیک کنید

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران از ۱ دی آغاز و فرآیندهای آن تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم از دایرکتوری بهترین سایت ها و اپلیشکن های ایران در آدرس directory.iwmf.ir بازدید کنید.

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید