داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ صفر تا صد مسیر ادمین شدن

بلاگ

یکی از فعالیت‌هایی که امروزه به عنوان شغلی پرطرفدار تبدیل شده است و افراد زیادی به دنبال انجام آن هستند، ادمین پیج‌ها و صفحات اینستاگرامی است. اگر شما نیز قصد دارید به این حوزه وارد شوید، در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی در زمینه ادمین اینستاگرام و نحوه ادمین شدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم..

ادمین اینستاگرام یکی از شغل هایی است که امروز خیلی از افراد به دنبال استخدام شدن در این حوزه می باشند، اما ادمین اینستاگرام یک شغل بسیار پر چالش اما برای افراد خبره کار لذت بخش و کم چالشی است که بدون نیاز فعالیت های زیاد می توانند درآمد بسیار خوبی داشته باشند.

برای اینکه خیلی از کسب و کار ها بتوانند هر روزه توسعه پیدا کنند و پیشرفت هم در فعالیت هم در درآمد زایی داشته باشند باید به سمت شبکه های اجتماعی حرکت کنند و کسب و کار خود را در پلتفرم ها و فضا های مجازی معرفی کنند، اما به همان مقدار که این فضا می تواند برای شما پر سود و بازده باشد، می تواند حوصله سر بر و بدون هیچ فایده ای باشد، برای جلوگیری از دست رفتن وقت و سرمایه حتما از تجربیات یک ادمین اینستاگرام بهره‌‌مند شوید و مطمئن شوید که در مسیر پیشرفت در حال حرکت هستید، یکی از ساده ترین راه ها برای بدست آوردن تجربیات یک ادمین اینستاگرام حرفه ای استخدام ادمین اینستاگرام که سریع ترین و موثرترین راه می  باشد.
 


ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟

به طور کلی ادمین اینستاگرام فردی است که مسئولیت تولید و انتشار پست‌ها، پیدا کردن بهترین ساعت انتشار، ارتباط با واحد گرافیک، پاسخگویی به دایرکت‌ها و کارهایی از این دست برای پیشبرد صفحه اینستاگرام را برعهده دارد. البته در عمل تعیین وظایف ادمین اینستاگرام تا حدی بستگی به کارفرما دارد اما به‌طور کلی وظایف یک ادمین اینستاگرام را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

  1. تولید و انتشار پست و استوری با کیفیت
  2. پیدا کردن بهترین ساعت برای گذاشتن پست
  3. ارتباط با واحد گرافیک برای طرح‌های پست و استوری
  4. پاسخگویی به دایرکت‌ها
  5. پاسخگویی به کامنت‌ها
  6. تعیین استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت
  7. مشخص کردن تم کلی پیج
  8. تعیین قالب برای پست‌ها
  9. برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی
 وظایف ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام و محدودیت های آن

امروزه اینستاگرام را میتوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی دانست که کسب و کار های بسیار زیادی در این اپلیکیشن معروف در حال فعالیت هستند. در همین حین افرادی وجود دارند که با ساخت ربات های مختلف قصد سو استفاده از این شبکه اجتماعی را دارند. به همین دلیل اینستاگرام برای تمامی صاحبان اکانت ها و ادمین های پیج های مختلف برای انجام فعالیت های غیر معقول و غیز طبیعی یک سری محدودیت ها را در نظر گرفته است.

محدودیت هایی اصلی که اپلیکیشن اینستاگرام برای صاحبان و ادمین پیج های اینستاگرام در نظر گرفته است به صورت زیر خواهد بود:

  • محدودیت فالو و نوفالو کردن افراد
  • محدودیت ادمین اینستاگرام در ثبت بیش از حد کامنت
  • محدودیت برای دایرکت
  • محدودیت تگ کردن زیاد و غیر طبیعی
  • ایجاد هشتک های غیر عادی و بیش از حد
  • محدودیت در بارگذاری بیش از اندازه استوری
  • محدودیت در ساخت بیش از پنج اکانت توسط ادمین اینستاگرام

درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

میزان درآمد یک ادمین اینستاگرام به موارد مختلفی بستگی دارد. اما اگر می‌خواهید به روزترین میزان حقوق یک ادمین را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت‌های کاریابی سر بزنید یا مستقیماً با خود ادمین‌ها در ارتباط باشید.

به طور میانگین میزان درآمد ادمین‌های اینستاگرامی، از 3 میلیون تومان شروع می‌شود و به 20 میلیون‌ تومان هم می‌رسد. حتی ممکن است بیشتر از این‌ها هم درآمد داشته باشند! می‌پرسید چطور؟

این میزان درآمد خفن، به چند موضوع بستگی دارد:

  1. میزان وقتی که برای آموزش، یادگیری و کسب تجربه می‌گذارند.
  2. مهارت‌های آن ادمین در تولید محتوا، بازاریابی و فروش، تبلیغات، تعامل و ...
  3. تعداد پیج‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کند.
درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

مزایای ادمین بودن

  • می‌توانید از خانه کار کنید.
  • برای شروع به هیچ سرمایه‌ای احتیاج ندارید.
  • می‌توانید به صورت همزمان روی چند پروژه کار کنید.
  • فقط به یک عدد گوشی نیاز دارید.

در استخدام ادمین اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کنید؟

نکات مهمی در استخدام ادمین اینستاگرام وجود دارد و قبل از این که به سراغ استخدام ادمین اینستاگرام بروید باید توجه‌ زیادی به آن‌ها داشته باشید. یکی از نکات مهم برای یک ادمین اینستاگرام، تعهد و نظم کاری او است چرا که بی‌نظمی در ادمینی پیج اینستاگرام می‌تواند کارفرما را دچار مشکلات زیادی کند. بجز تعهد کاری ادمین اینستاگرام، داشتن تخصص کافی در قسمت‌های مختلف ادمین پیج، دارای اهمیت بسیار بالایی است.

اگر شخصی که به‌ عنوان ادمین استخدام می‌شود، طراحی پست‌ها و استوری‌ها را نیز بر عهده دارد، باید بر طراحی‌های بصری و گرافیکی، الگوریتم‌های اینستاگرام و همچنین استراتژی‌های اینستاگرام تسلط کافی داشته باشد.

تسلط کافی به این موارد می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت پیج باشد اما این موارد نیز تنها موارد لازم برای موفقیت در پیج اینستاگرام نیست و موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای گردد. توجه کنید که استخدام ادمین پیج اینستاگرام به صورت غیرحضوری، می‌تواند با ریسک‌هایی همراه باشد اما در هرصورت بیش‌تر کسب ‌و کارها برای کمتر شدن هزینه‌های‌ خود بیشتر تمایل دارند که از ادمین‌ غیرحضوری برای ادمین پیج خود استفاده کنند تا هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند.

  • تعهد کاری شخص
  • تخصص داشتن
  • سابقه کاری مناسب
  • آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام
  • آشنایی با اصول طراحی و هویت برند در اینستاگرام
  • آشنایی به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی
 

 

نتیجه گیری

در این مقاله باهم مزایای ادمین شدن و وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و همچنین به این سوال که چگونه ادمین اینستاگرام شویم پاسخ دادیم. همانطور که می‌دانید، امروزه با حرکت کسب و کارها به سمت آنلاین شدن، نیاز به ادمین حرفه‌ای در بازار افزایش یافته است و افراد زیادی وارد این حرفه می‌شوند. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات لازم برای ادمین شدن و استخدام ادمین را به شما ارائه دهیم.


استخدام ادمین اینستاگرام

 

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید