داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

تاثیر لینک دهی به صفحات داخلی در سئو

بلاگ
تاثیر لینک دهی به صفحات داخلی در سئو
10 شهريور ۱۴۰۰

تولید محتوا و جذب لینک های بازگشتی بیشتر ، از مهمترین عوامل در استراتژی پیاده سازی سئو می باشد. در این مقاله اهمیت لینک دهی به صفحات داخلی در بهبود وضعیت سئو وب سایت مورد بررسی قرار می گیرد..

چرا لینک دهی به صفحات داخلی مهم است

هدف اصلی از جستجو در موتورهای جستجو یافتن بهترین نتیجه در مورد موضوعی خاص می باشد. با در نظر گیری این عامل متخصصان سئو در تلاشند تا هر چه بیشتر تعداد لینک های بازگشتی از وب سایت های دیگر به وب سایت خود را افزایش دهند اما در این میان نباید از لینک دهی به صفحات داخلی غافل شد. قرارگیری لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر مانند این است که وب سایت های دیگر به وب سایت شما مهر تایید زده اند و موتورهای جستجو نیز به اهمیت مطالب وب سایت شما پی می برند اما لینک دهی به صفحات داخلی مانند این است که شما خود به مطالب خود اولویت داده اید و موتورهای جستجو به اهمیت صفحه مورد نظر از دیدگاه شما پی می برند.
۳ روش به منظور بهبود وضعیت لینک دهی به صفحات داخلی در وب سایت
۱) شمایی از وب سایت خود ترسیم نمایید.

شکل کلی از وب سایت خود و نحوه لینک دهی صفحات به یکدیگر ترسیم نمایید. یک راه ساده برای این کار استفاده از گوگل وبمستر تولز است. نحوه لینک دهی به صفحات داخلی و تعداد لینک ها در این سرویس گوگل مشخص است. علاوه بر لینک دهی به صفحات داخلی ، تعداد لینک هایی نیز که از وب سایت های دیگر به وب سایت شما وجود دارد نیز قابل مشاهده است.
۲) به موضوعاتی که در خصوص آن ها مطلب می نویسید توجه خاص داشته باشید.

در تولید محتوا و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود سعی کنید برای هر مقاله صفحه ای جداگانه اختصاص دهید. بدین معنی که توضیح مختصری از مطلب مورد نظر را در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهید و شرح آن بعد از کلیک ، در ادامه مطلب قابل مشاهده باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که در صفحه ای که به مطلب اختصاص می یابد به صفحه اصلی که توضیح مختصری از آن قرار دارد لینک وجود داشته باشد و بدین ترتیب تعداد لینک های داخلی به صفحه اصلی افزایش می یابد.
۳) صفحات داخلی خود را با یکدیگر مرتبط کنید.

در صورتی که در تولید محتوا ، مطلبی قبلا در خصوص مطلبی که در حال ایجاد آن هستید نوشته اید در مطلب جدید لینک مطلب دیگر را قرار دهید و آن ها را به یکدیگر مرتبط کنید و لینک های داخلی بین صفحات را افزایش دهید.

منبع : پرسیما

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید