داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

مزایای استفاده از سرویس پخش زنده

بلاگ
مزایای استفاده از سرویس پخش زنده
8 تير ۱۴۰۲

پخش زنده مزایای زیادی دارد که یکی از مزایای ارزشمند آن، در دسترس قرار دادن رویدادهای خود از راه دور است که راهی عالی برای گسترش دامنه کسب‌وکار یا سازمان به شمار می‌رود. افزایش دسترسی به رویدادها یکی از مزایای استفاده از سرویس پخش زنده است. با کمک یک پلتفرم پخش زنده حرفه‌ای، می‌توانید اولین رویداد پخش زنده خود را بدون دانش فنی بسیار بالا میزبانی کنید. در این مطلب، در مورد اینکه سرویس پخش زنده چیست و چه مزایایی دارد، صحبت خواهیم کرد..

چرا باید از سرویس پخش زنده استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات پخش زنده ویدیویی برای پخش رویداد شما در مقابل ایجاد سرور مزایای زیادی دارد. راه‌اندازی پخش زنده خود به مهارت‌ها و تجربه‌های فنی نیاز دارد. اگر هنوز با فناوری پخش زنده آشنایی چندانی ندارید، بهتر است از یک سرویس پخش زنده حرفه‌ای استفاده کنید. استفاده از این نوع پلتفرم، پخش زنده رویداد شما را تنها با چند کلیک ماوس آسان‌تر می‌کند. کار با یک سرویس پخش زنده حرفه‌ای، به شما امکان می‌دهد که رویداد خود را کنترل کنید و در بازاریابی ویدیویی خود موفق شوید.

۱۰ مزیت استفاده از سرویس پخش زنده برای کسب‌وکارها

چه از گزینه‌های پخش زنده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، چه در پلتفرم‌های ویدیویی خاص برای کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری کنید، پخش زنده ابزاری عالی بهره بردن از مزایای تولید محتوای ویدیویی است. در این قسمت از مطلب، ۱۰ مورد از مزایای استفاده از سرویس پخش زنده را معرفی می‌کنیم که به شما در دستیابی به اهداف تجاری‌تان کمک می‌کند.

۱. ارتباط موثر با مخاطبان

با برگزاری ویدیوی پخش زنده، می‌توانید به راحتی با هر کسی که به برند شما علاقه‌مند است، در هر کجا که هستند در تماس باشید. به عنوان مثال، فرض کنید در ویدیوبلاگ، فیس بوک یا لینکدین پخش زنده دارید، در این صورت فالوورهای شما هر زمان که ویدیوی زنده پخش می‌کنید، هشدار دریافت می‌کنند و به سمت شما می‌آیند. برخی از الگوریتم‌های جستجوی رسانه‌های اجتماعی، ویدیوی زنده را بر سایر انواع محتوا ترجیح می‌دهند، شاید به این دلیل باشد که مردم پخش‌های زنده را تا سه برابر بیشتر از ویدیوهای درخواستی تماشا می‌کنند.

۲. افزایش آگاهی از برند

سرویس پخش زنده یک راه عالی برای ایجاد ارتباطات و سرنخ‌های جدید برای کسب‌وکار شما هستند، حتی می‌توانید با شرکت‌های شریک و اینفلوئنسرهای آنلاین همکاری کنید تا دسترسی خود را به مخاطبان جدید افزایش دهید. به طورکلی برگزاری لایو باعث افزایش آگاهی از برند با ویدیو خواهد شد.

 ۳. ایجاد اعتماد و وفاداری به برند

 مشتریان علاقه دارند که با برندهایی که دنبال می‌کنند احساس ارتباط نزدیک داشته باشند. وقتی با ویدیوی زنده با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌توانید تجربیاتی ارائه دهید که به آنها کمک می‌کند شما و شرکتتان را بشناسند، دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند. محتوای ارزشمند مانند آگاهی‌ها یا مطالب آموزشی را در ویدیوهای زنده خود ارائه دهید که نیازهای مشتریان ایده‌آل شما را برآورده می‌کند، از این طریق آن‌ها مدام به سراغ برند شما روانه می‌شوند.

 ۴. افزایش تعامل

ویدیوهای زنده تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می‌کنند و از طریق صحبت کردن به صورت رودررو و جلسات پرسش و پاسخ، برند شما را انسانی‌تر می‌کنند و بینندگانتان بیشتر درگیر مکالمه می‌شوند. با استفاده از سرویس‌های پخش زنده می‌توانید افزایش تعامل با مخاطب از طریق ویدیوبلاگ خود را افزایش دهید.

 ۵. ایجاد اعتبار

 اگر به صورت منظم از پخش زنده استفاده کنید، تصمیم گیرندگان را هدف قرار خواهید داد و در حوزه کاری خود قدرت ایجاد خواهید کرد. وقتی کارشناسان شرکت شما، ایده‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای مشکلات شرکت شما به اشتراک می‌گذارند، اعتبار برندتان تا حد زیادی نزد مخاطبان افزایش پیدا می‌کند، از این طریق ترافیک وب‌سایت خود را افزایش می‌دهید و روابط معناداری با مشتریان ایجاد می‌کنید.

 ۶. رفع محدودیت‌ها

هنگام برگزاری رویدادهای حضوری بسیاری از افراد که در نقاط دور از شما قرار دارند، علیرغم علاقه به شرکت در رویدادهایتان، ممکن است نتوانند خود را به آن برسانند یا نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی داشته باشند. رویدادهای پخش زنده محدودیت‌های جغرافیایی را از بین می‌برند، بنابراین می‌توانید دسترسی خود را بسیار فراتر از شهر خود گسترش دهید. شما می‌توانید بدون سفرهای طولانی به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید و در زمان و هزینه خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید. برگزاری لایو راهی عالی برای ایجاد هیاهوی جدیدترین و بزرگترین نوآوری های شرکت شما است.

 ۷. تقویت ارتباط داخلی

 پخش زنده فقط برای ارتباطات خارجی نیست، این روش می‌تواند روابط و فرهنگ شرکتی را نیز تقویت کند. بسیاری از سازمان‌ها از پلتفرم‌های ویدیویی زنده برای میزبانی جلسات مجازی، آموزش‌ها، تمرین‌های تیم سازی و جلسات همکاری برای تیم‌های داخل سازمان خود استفاده می‌کنند.

 ۸. کسب درآمد اضافی

در برخی از پلتفرم‌های ویدیویی  می‌توانید برای رویداد پخش زنده خود هزینه ورودی یا هزینه اشتراک برای عضویت مداوم دریافت کنید، اما حتی رویدادهای رایگان نیز می‌توانند فرصت‌های خوبی برای کسب درآمد با تولید محتوای ویدیویی را فراهم کنند. به عنوان مثال، می‌توانید کالاهای برند را بفروشید، دانلود فایل‌های دیجیتالی ارائه دهید، محصولات و خدمات را در جریان پخش زنده تبلیغ کنید، یا رویداد خود را در آینده به جلسات پولی و درخواستی تبدیل کنید.

۹. افزایش نرخ تبدیل

 وقتی رهبران شما در یک رویداد آنلاین شرکت می‌کنند، از قبل از محصولات و خدمات شما آگاه هستند. آن‌ها قبلاً زمانی را برای شما در نظر گرفته‌اند و ثابت کرده‌اند که علاقه‌مند به شنیدن حرف‌های شما هستند، بنابراین احتمالاً در طول یا بعد از رویداد خرید می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم‌های پخش زنده کسب‌وکار با ابزارهای بازاریابی شما، مانند CRM، برای کمک به شما ادغام می‌شوند. پس استفاده از پخش زنده را برای افزایش نرخ تبدیل با ویدیو، فراموش نکنید.

 ۱۰. آگاهی رسانی

پخش زنده را در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت و ویدیوبلاگ یا حتی در ارائه‌های فروش خود به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید از محتوای ویدیویی زنده‌ی خود به عنوان نقطه شروع ایجاد مطالب جدید استفاده کنید و پیش از شروع فروش یک محصول یا خدمات، آن‌ها را از طریق این بستر ارتباطی قوی آگاه کنید.

سخن پایانی

پخش زنده به برندها کمک می‌کند با روش‌های جدید و نوآورانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این یک راه قدرتمند و مقرون به صرفه برای تقویت استراتژی بازاریابی سازمانی شما، ارتباط با سرنخ های بالقوه و پرورش مشتریان وفادار شما است. ویدیوی زنده‌ای که ایجاد می‌کنید باید کیفیت بالایی داشته باشد تا مخاطبان شما را درگیر کند و تأثیر را برای برند شما به حداکثر برساند. 

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید