داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

تردز اینستاگرام: آنچه که باید بدانید (+5 نکته سریع برای شروع)

بلاگ

پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی همیشه در حال راه‌اندازی هستند، اما چگونه می‌دانید که کدامیک ارزش سرمایه‌گذاری وقت و پول خود را دارند؟.

Threads جدیدترین پلتفرم رسانه اجتماعی متا است که در ژوئیه 2023 راه اندازی شد. در حالی که در حال حاضر سر و صدای زیادی در مورد این کانال در حال ظهور وجود داشته است، ممکن است از خود بپرسید که آیا Threads اینستاگرام ارزش آن را برای تجارت شما دارد یا خیرما شما را با این راهنمای کامل از جدیدترین بچه رسانه های اجتماعی در بلوک تحت پوشش قرار داده ایم.

تردز اینستاگرام چیست؟

 

Threads چیست؟

Threads یک برنامه رسانه اجتماعی مبتنی بر متن است که در جولای 2023 راه اندازی شد . در Threads، کاربران می توانند پست هایی با حداکثر 500 کاراکتر را به اشتراک بگذارندپست‌ها همچنین می‌توانند شامل لینک‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی به مدت حداکثر 5 دقیقه باشندکاربران می توانند به پست ها پاسخ دهند - ایجاد یک "رشته".
Threads در حال حاضر فقط برای کاربران اینستاگرام با دسترسی به iOS یا Android در 100 کشور در دسترس استبا این حال، ممکن است تغییر کند زیرا Threads می تواند به مرورگرهای وب دسکتاپ و موارد دیگر گسترش یابد.
برای کمک به درک نحوه کار Threads، بسیاری از مردم آن را با Twitter مقایسه کرده اند که به طور مشابه راه اندازی شده است
.

Threads چیست؟

چرا تردز اینستاگرام مهم است؟

با وجود بسیاری از پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی که در حال حاضر بر صنعت تسلط دارند، به ندرت می‌توان شاهد محبوبیت یک اپلیکیشن جدید بودبیایید در مورد اینکه چرا متا، برند مادر اینستاگرام و فیس بوک ، Threads را ایجاد کرد، بحث کنیم.
Thread با اینستاگرام متفاوت است زیرا در درجه اول برای پست های متنی استبا این حال، از آنجایی که هر پاسخ Thread به موضوع اصلی اضافه می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمه روان‌تری نسبت به بخش نظرات استاندارد اینستاگرام داشته باشند.


برنامه تردز چیست؟
 

 مقایسه تردز و  توییتر

Threads صرفا برای ایجاد پیشنهادات اینستاگرام ایجاد نشده است - حدس زده می شود که Threads به طور مستقیم با توییتر رقابت می کندبه عنوان مثال، Instagram Threads آشکارا اشاره کرده است که بیشتر برای اهداف سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد تا اخبار یا سیاست مانند توییتر.
توییتر پس از اینکه ایلان ماسک این پلتفرم را خریداری کرد، تغییر نام تجاری شدیدی را پشت سر گذاشتاین درها را برای رقابتی شدن فضای اجتماعی باز کرددر واقع، استفاده از توییتر از زمان تصاحب ماسک تا 25 درصد کاهش یافته است و حتی فعال ترین کاربران توییتر در مجموع کمتر توییت می کنندعلاوه بر این، ترافیک توییتر از ژانویه 2023 تا ژوئن 2023 تقریباً 6 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، تنها در ایالات متحده، توییتر تقریباً پنج میلیون کاربر را از دست داده است که از 88 میلیون به 83 میلیون کاهش یافته استاگرچه توییتر هنوز حدود 200 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.
در همین حال، Threads در عرض چند روز پس از راه‌اندازی به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید - که یکی از سریع‌ترین نرخ‌های رشد برای یک اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی است که تاکنون ثبت شده استبا این حال، این تعداد به همان سرعتی کاهش یافت که از آن زمان تاکنون این اپلیکیشن شاهد کاهش 70 درصدی کاربران فعال روزانه بوده استاین نشان می‌دهد که کاربران اینستاگرام احتمالاً Threads را امتحان می‌کنند و پس از مدت کوتاهی تصمیم به انصراف و حذف حساب‌های خود می‌کنند.
به طور خلاصه، خیلی زود است که بخواهیم طول عمر Threads را در مقایسه با توییتر اعلام کنیم – به خصوص با توجه به اینکه توییتر همچنان هر لحظه تغییراتی را به سمت ما ایجاد می کند، مانند تغییر نام اخیر توییتر به "X ". با این حال، در نظر گرفتن شباهت ها و تفاوت های کلیدی بین این دو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از بازی جلوتر بماند.

 
نصب برنامه تردز اینستاگرام

آیا کسب و کار شما باید در تردز اینستاگرام باشد؟

بنابراین، اگر پایگاه کاربران اینستاگرام Threads به روند رو به رشد خود ادامه دهد، آیا کسب و کار شما باید در آنجا فعال باشد؟
پاسخ کوتاه بله استشما می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را به حداکثر برسانید و اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما به راحتی آنلاین پیدا می شودهمراهی با فهرست‌های کسب‌وکار ، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، و حضور عمومی در وب، شهرت برند شما را افزایش می‌دهدهمچنین، هیچ هزینه‌ای در ارتباط با پیوستن به Threads اینستاگرام وجود ندارد که باعث کاهش بودجه بازاریابی شما شود .
به این موضوع فکر کنید: اگر یک مشتری بالقوه به دنبال کسب و کار شما در Threads است، بهتر است که در آنجا حضور داشته باشیدبعلاوه، ایجاد یک حساب اینستاگرام Threads سریع و آسان است (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).
با این حال، مانند هر چیز دیگری در بازاریابی، هیچ پاسخ درست یا غلطی در مورد اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است وجود ندارداگر پهنای باند لازم برای مدیریت صحیح حساب خود را ندارید، نمی خواهید پلتفرم دیگری را تصاحب کنیدبه عنوان مثال، اگر یک حساب کاربری تجاری قوی در اینستاگرام ندارید ، احتمالاً بهتر است قبل از آزمایش Threads ابتدا روی اینستاگرام خود کار کنید.
 

چگونه یک اکانت Threads اینستاگرام بسازیم؟

اگر تصمیم دارید که Threads اینستاگرام برای کسب و کار شما مناسب است، در اینجا نحوه ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام Threads آورده شده است:
  1. برنامه Threads را دانلود کنید .
  2. وارد حساب اینستاگرام کسب و کار خود شوید.
  3. روی import from Instagram ضربه بزنید تا تمام تنظیمات و اطلاعات فعلی پروفایل اینستاگرام خود را بکشیددر غیر این صورت، می توانید به صورت دستی حساب خود را در صورت لزوم شخصی سازی کنیدبرای مثال، برای آپلود یک عکس نمایه، روی علامت مثبت در کنار نام ضربه بزنید (پیشنهاد می‌کنیم از نشان‌واره کسب‌وکار کوچک خود استفاده کنید ). برای افزودن شرح کسب و کار خود، روی Bio ضربه بزنید و برای افزودن پیوندهایی به نمایه خود، مانند وب سایت کسب و کار کوچک ، روی پیوند ضربه بزنید .
  4. بعد از اتمام کار روی Next در پایین ضربه بزنید .
  5. انتخاب کنید که آیا می خواهید یک نمایه عمومی یا خصوصی در بالای صفحه داشته باشید (هر فردی زیر 16 یا 18 سال، بسته به کشور، ملزم به داشتن یک نمایه خصوصی است)سپس روی Continue در پایین ضربه بزنید.
  6. شرایط و خط‌مشی‌ها را مرور کنید ، سپس روی ایجاد نمایه در پایین ضربه بزنید.
 چگونه یک اکانت Threads اینستاگرام بسازیم؟
 

5 نکته برای شروع کار با تردز اینستاگرام

در اینجا چند نکته سریع اینستاگرام Threads وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

. حضور کسب و کار خود را در اینستاگرام مستحکم کنید

اگر اکانت اینستاگرام کسب و کار شما به طور کامل بهینه نشده است، احتمالاً هنوز برای شرکت در Threads آماده نیستیدابتدا، می‌خواهید از حفظ ثبات برند در جزئیات پروفایل اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنیدبه این ترتیب، تنظیم Thread های اینستاگرام شما آسان تر خواهد بود زیرا اطلاعات و تنظیمات نمایه شما ادامه خواهد داشت.
علاوه بر این، فالوورهای اینستاگرام شما می توانند مطلع شوند تا شما را در Threads دنبال کنندهرچه حضور شما در اینستاگرام قوی تر باشد ، راه اندازی Threads شما موفقیت آمیزتر خواهد بودنه تنها این، بلکه می توانید موضوعات خود را در استوری یا پست های اینستاگرام مجدداً به اشتراک بگذارید تا مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا شما را در پلتفرم جدید پیدا کنند.
نصب برنامه Threads

رقابت خود را بررسی کنید

رقبای صنعت خود را در تردز اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید رویکرد آنها ممکن است چگونه باشدبه این ترتیب، می‌توانید فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارتان برای برجسته شدن در Threads پیش از موعد شناسایی کنید.
 

هدف گذاری کنید

اهداف رسانه‌های اجتماعی شما می‌توانند در اولین راه‌اندازی در تردز اینستاگرام، راهنمای شما باشنددر مورد آنچه می خواهید در Threads به دست آورید فکر کنید - خواه آگاهی از نام تجاری، تعامل یا حتی انتقال مشتریان به سمت قیف رسانه های اجتماعی شما باشدشما راهی می خواهید که بتوانید موفقیت ابتکارات Threads خود را ردیابی کنید و تعیین اهداف با استفاده از روش SMART  می تواند شروعی عالی باشد.

برنامه threads چیست؟
 

فعال باشید و به گفتگوها بپیوندید

هنگامی که نمایه Threads اینستاگرام شما فعال شد، اجازه ندهید که بدون هیچ گونه فعالیتی از آن بیرون بیایدشما می خواهید به مخاطبان خود نشان دهید که در انجمن Threads فعال هستید و شایسته دنبال کردن هستیداین بدان معنی است که شما می خواهید هم در پاسخ به یک موضوع و هم در راه اندازی موضوع خود راحت باشید.

اکانت Threads اینستاگرام خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید

جدای از تبلیغ اکانت Threads جدید خود در اینستاگرام خود، می خواهید برای بازاریابی اکانت Threads خود رویکردی بین کانالی داشته باشیدبه عنوان مثال، ممکن است به حساب Threads خود در وب سایت خود پیوند دهید یا دنبال کنندگان خود را در LinkedIn و Twitter تشویق کنید تا شما را در Threads نیز پیدا کنند.

با تردز اینستاگرام از منحنی جلوتر باشید

اگر می‌خواهید استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را تغییر دهید و گفتگوهای معناداری را با مخاطبان خود تقویت کنید، وارد Threads شوید تردز اینستاگرام می تواند یک جایگزین عالی برای مشاغلی باشد که موفقیتی در توییتر ندیده اندعلاوه بر این، تردز اینستاگرام به سادگی یک فرصت جدید و هیجان انگیز برای شما است تا دامنه کسب و کار خود را به صورت آنلاین گسترش دهید!

 


 

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید