داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

بلاگ
چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟
1 مهر ۱۴۰۲

پیش از اینکه بخواهید بدانید چرا به طراحی سایت نیاز دارید در درجه اول باید از خود بپرسید هدف تان از طراحی سایت چیست؟ و اینکه چرا کاربران باید از سایت شما بازدید کنند؟ در این مقاله ما به این سوالات پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه شوید.

هدف از راه اندازی سایت چیست؟

اگر شما از من بپرسید مهمترین هدف خودم از داشتن وب سایت چیه؟ در پاسخ به سوال شما می تونم بگم این جمله معروف از بیل گیتس است:

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، پس بزودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد. 

طراحی سایت یک راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و تعامل با آن ها است و باعث یهتر دیده شدن کسب و کارتان خواهد شد. بنابراین ما باید از مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کار خود آگاهی پیدا کنیم و هدف نهایی خود را از داشتن وب سایت ببینیم. پس در ادامه ما فواید داشتن یک وب سایت را به شما خواهیم گفت.
 


10 دلیل قانع کننده داشتن وب سایت

1- همیشه در دسترس خواهید بود

احتمالا همه شما در کسب و کارهای سنتی با عبارت "بسته است"  در پشت درب های فروشگاه آشنایی دارید با داشتن یک وب سایت شما با این عبارت خداحافطی می کنید و همیشه در دسترس خواهید بود و به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت شبانه روزی، پیام های مخاطبان خود را دریافت کنید و حتی پاسخ خود را نیز به صورت آنلاین برای آنها ارسال کنید.


2- با داشتن وب سایت به خوبی دیده می شوید

یکی از دلایل نیاز به سایت، دیده شدن بیشتر کسب و کارتان است. طبق آمار بیش از 56 میلیون نفر از جمعیت ایران، یعنی بیش از 70 درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند. این اعداد و ارقام به این معنی است که اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری و بیشتر دیده شدن شما می شود. 
 

3- با داشتن وب سایت هزینه های خود را کاهش دهید

حتماً اکثریت شما تجربه راه اندازی یک کسب و کار را دارید و می دانید این پروسه چقدر برای شما هزینه بر خواهد بود. هزینه های میلیونی اجاره مکان، دکور مغازه، تبلیغات و ... چالش هایی هستند که با آنها روبرو خواهید شد. اما در مورد وب سایت این موضوع صادق نیست. چرا که شما می توانید با هزینه های کمتر، سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود را بطور کامل راه بیندازید. برای جذب مخاطب هم لزومی ندارد به سراغ تبلیغات پرخرج بروید. کافی است مطالب مفیدی در سایت خود قرار  دهید و با یادگیری تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت، کاربرانی را از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید.
 


4- باعث افزایش اعتماد به کسب و کار خود شوید

اگر کسب کار کوچکی دارید و تا حالا فکر می کردید نیاز چندانی به داشتن وب سایت ندارید ، این یک تفکر اشتباهی هست. در حال حاضر اکثر مردم به یک کسب و کار بدون داشتن وب سایت اعتماد چندانی ندارند. طراحی سایت به شما این فرصت را می دهد تا کسب و کارتان را بطور کامل معرفی کنید و درباره خدمات، محصولات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید.


5- از ابزارهای تبلیغاتی موثری استفاده کنید

با داشتن یک وب سایت، به روش های تبلیغاتی بیشتری دسترسی خواهید داشت. از مهم ترین و سودمندترین تبلیغات اینترنتی، تبلیعات در گوگل است.  این تبلیغات فقط زمانی نمایش داده می شود که کاربران دقیقاً کلمات مرتبط با شما رو جستجو کرده اند.
علاوه بر تبلیغات در گوگل، شما می توانید در سایت خود با جمع آوری شماره موبایل و ایمیل کابران مدام با آنها در ارتباط باشید.
 
چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟
 

6- امکان رقابت (حتی با بزرگان) را برای شما فراهم می کند

شما می توانید با داشتن یک سایت ایده آل، با شرکت های بزرگ رقابت کنید! شاید بپرسید "چطوری میشه با شرکت های بزرگ رقابت کنیم؟" و این کار ساده ای نیست! بله ، حرف شما کاملا درسته و من هم این دغدغه شما را درک می کنم. برای رفع این دغدغه به شما پیشنهاد می کنم تکنیک های سئو و روش های بهینه سازی سایت را بیاموزید که هنگام رقابت با وب سایت های بزرگتر از آن استفاده کنید.
 

 
7- برند شخصی برای خود بسازید

برند موجودیت و هویت یک کسب و کار است و چیزی است که در ذهن مصرف کنندگان باقی می‌ماند. برند نه تنها باعث می‌شود که یک کسب و کار از بقیه متمایز شود، بلکه هویتی است که مصرف کنندگان آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. وقتی مردم به یک برند فکر می‌کنند اولین چیزی که به ذهن آن ها می‌رسد لوگو است. لوگو بخش بزرگی از تصویری که مشتری ها و مردم از یک برند در ذهن خود دارند را شامل می‌شود اما این تصویر تنها محدود به این موضوع نیست.
وب سایت مناسب ترین و مفیدترین بستر برای شناخته شدن این هویت است و باید بدانید که محدودیتی در توسعه آنلاین برند وجود ندارد.
 

چرا داشتن وب سایت مهم است؟


8- براحتی محصولات و خدمات را نمایش دهید

شاید به این فکر کنید برای نمایش محصولات و خدمات خود نیازی به داشتن یک وب سایت ندارید و از طریق شبکه های و پیام رسان های اجتماعی می توانید این کار را انجام دهید ولی به این فکر کرده اید اگر تعداد مشترهای شما به مرور زمان زیاد بشود چقدر این کار خسته کننده است! هر بار باید توضیحات تکراری را بیان کنید! سخت شد نه؟ شما می توانید محصولات و خدمات خود را برای یک بار در وب سایت نمایش دهید و از تصاویر و محتوای با کیفیت بالا استفاده کنید که به مخاطب حس ورود به مکان فیزیکی شما را بدهد.


9- ایمیل اختصاصی خود را خواهید داشت

با داشتن یک وب سایت می توانید ایمیل اختصاصی خود را داشته باشید که به ایمیل سازمانی هم گفته می شود. داشتن چنین ایمیلی برای اعضای سازمان شما، می تواند سبب افزایش اعتیار کارتان شود.
 


10- تضمین موفقیت شما در طولانی مدت

با تجربه شخصی که خودم از داشتن یک وب سایت دارم می توانم به شما تضمین بدهم با داشتن یک وب سایت حرفه ای، می توانید خود را به عنوان یک رهبر در زمینه کاری تان معرفی کنید و حرفه ای تر به نظر برسید.

طبق آمار در سال 2020، تقریبا 4.72 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند  و این آمار روزانه در حال افزایش است. بدون وب‌سایت، کسب‌وکار شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت تکنولوژی، تجارت شما برای همه قابل مشاهده نخواهد بود، مگر اینکه وب‌سایت داشته باشید. بنابراین برای ادامه رقابت، نیاز دارید تا تجارت آنلاین نیز داشته باشید.
 

هدف از داشتن وب سایت چیست؟


حالا نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم 10 دلیل قانع کننده طراحی یک وب سایت را با شما در میان بگذاریم. اما مطمئن هستیم که باز هم می توان در این موضوع عمیق تر شد و دلایل بیشتری را بیان نمود. پس می خواهیم از شما برای کامل کردن این مقاله کمک بگیریم و ببینیم از نظر شما، چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید