داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

استریم ویدیو چیست؟ | بهترین پلتفرم میزبانی ویدیو را بشناسید!

بلاگ

اگر شما کسی هستید که وب سایت شخصی دارید و برای بارگذاری ویدئوها از هاست خود استفاده می‌کنید حتما با مشکلاتی چون محدویت اندازه فایل و فضای ذخیره‌سازی، مصرف پهنای باند اضافی، دانلود محتوای ویدوئی شما و ... روبرو هستید. حتما می‌پرسید راه‌حل چیست؟ پیشنهاد ما به شما، استفاه از سرویس‌های میزبانی ویدئو است. در این مقاله ما سعی کردیم این سرویس را به شما معرفی کنیم و مزایا استفاده از استریم ویدئو و اینکه چه کسب و کاری به این سرویس نیاز دارند را بطور کامل برایتان توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید. .

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟<

پیشنهاد می کنیم حتماً این مطلب رو بخونید

سرویس میزبانی ویدیو (استریم ویدیو) چیست؟

سرویس میزبانی ویدئو بستری امن برای نگهداری و انتشار محتوای صوتی و ویدیویی است که به صاحبان محتوا کمک می‌کند تا بدون نگرانی از محدودیت پهنای باند، بهترین کیفیت پخش را با کاربران به اشتراک بگذارند. استفاده از این سرویس، فارغ از کیفیت و سرعت اینترنت کاربر و همچنین موقعیت جغرافیایی، امکان‌پذیر است.

 


چرا باید از  پلتفرم‌های میزبانی ویدیو استفاده کنیم؟

فرض کنید شما مدیر مؤسسه آموزشی هستید که دوره‌های آموزشی آنلاین برگزار می‌کنید. در این دوره‌ها باید محتواهایی ویدئویی که حاصل تولید تیم شماست و بصورت اختصاصی تهیه شده را در اختیار دانشجویان یا مخاطبان خود قرار دهید. خُب، حالا سؤالی که به ذهن شما میرسه: «فایل‌های با حجم زیاد (مانند فیلم HD) را چطوری تو سایتم آپلود کنم؟»، «آخ جوون، بلاخره موفق شدم ویدئو روی سایتم بارگذاری کنم! ای بابا، حالا با کندی سرعت سایتم چیکار کنم؟»،«اگه فایل‌ها دانلود بشه چه خاکی به سرم کنم؟» مدیر داستان ما به فکرش می‌رسد که برای آپلود محتواها از سرویس‌های اشتراکی مثل یوتیوب و آپارات استفاده کند. حتما الان می‌گویید با این کار مشکل شما حل شده!!! بازم نه؟!!! این بار می‌بینید که زمانی که ویدئوهای شما در آپارات یا یوتیوب به پایان میرسد، نام رقبای شما هم دیده می‌شود و مخاطبان شما به سمت رقبا هدایت خواهند شد. خُب، تا حالا مدیر داستان ما که شما هستید حتماً تصمیم گرفتید برای جلوگیری از دانلود و سرقت محتوای ویدئویی خودتان، محدودیت فضا ذخیره سازی، کندی سرعت سایت و... از سرویس‌های میزبانی ویدئو استفاده کنید. در ادامه چند دلیل مهم دیگر را بیان می کنیم تا خیالتون بابت این تصمیم راحت باشد.  
 
  • افزدون زیرنویس و واترمارک جهت شخصی سازی فایل‌های ویدئویی
  • دسترسی به فایل‌های چندرسانه‌ای در هر زمان و در هر مکان
  • اشتراک‌گذاری آسان فایل‌های ویدئویی توسط کاربران
  • عدم نیاز به فضای فیزیکی جهت حفظ و نگهداری فایل‌ها
 
چرا باید از  پلتفرم‌های میزبانی ویدئو استفاده کنیم؟
 

چه کسب و کاری به سرویس میزبانی ویدیو نیاز دارند؟

قبل از اینکه به این سؤال پاسخ بدهیم اول از خودمان شروع کنیم. ماجرای داشتن یک سرویس میزبانی ویدئو در موبوکلیک به یک سال پیش برمی‌گردد. ما برای آپلود ویدئوهامون کلافه و سردرگم شده بودیم و از طرفی پلتفرم‌هایی وجود داشتند که برای اشتراک آنها باید هزینه بالایی پرداخت می‌کردیم. پس پیش خودمان گفتیم که چرا خودمان دست به کار نشویم؟ 
بنابراین اگر شما هم مثل ما برای معرفی محصولات و خدمات خود از فایل‌های ویدیویی استفاده می‌کنید و یا کسب‌وکارتان به این‌گونه فایل‌ها وابسته است، می توانید از پلتفرم‌های استریم ویدئو استفاده کنید تا بدون هیچ دغدغه‌ای، محتوای چندرسانه‌ای خود را به‌تمامی کاربران و مشتریانتان ارائه دهید. به طور کلی، هر یک از مشاغل آنلاین زیر می‌توانند از سرویس میزبانی ویدئو استفاده کنند.
 
  • گیم استریمرها
  • وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم و سریال
  • آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها
  • وب‌سایت‌های ارائه پادکست و صوت
 


در آخر...

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم «استریم ویدئو چیست؟» و چه کسب و کارهایی به این سرویس نیاز دارند. حالا نوبت این است که یک پلتفرم خوب برای استریم ویدئو به شما معرفی کنیم. پیشنهاد ما به شما پلتفرم میزبانی ویدئو و پخش زنده «ویدئوکلیک» هست. از شما می‌خواهیم حتما به این سایت سری بزنید و تجربه استفاده از آن را با ما به اشتراک بذارید تا با نظرات شما روز به روز بهتر شویم.

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید